tisdag 4 mars 2014

Don't go with the flow

Hejj!
Har tänkt blogga många gånger sen senast men för att nettin är såå trög att de tar en evighet blir det alltid på hälft..
Just nu har ja endå lite extra tid för ligger i sängen och drar mig tillsammans med en tysk utbyteselev Torid.  Vi är ganska trötta av en lång shopping dag igår som avslutades med Bruno Mars konsär!  De va nog helt otroligt, vi hadde floor standing och för att vi var där i tid kom vi nog riktigt nära scen. Ahh riktigt riktigt bra var det vill på nytt!
Lite synd att min telefon kamera är dålig och sen sippa hela telefonen efter tre sånger så fick nog inte ett ända bra foto som minne..
Till Melbourne kom jag på söndag kväll efter en sju timmars bussresa. Bodde två nätter med Alexandra och der var riktigt bra med shopping där också. Hur skönt är det att shoppa sen typ jul alena?
Idag skall vi turista lite kanske äta köttbullar och mos på ikea vilket nog skulle vara såå gott!  Sju tar vi tåget bort, själv hoppar jag av i Geelong var jag skall stanna några nätter. Får se vad de dagarna har ayt dela med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar